سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری گفت: هنرمند استان بوشهر، مقام دوم چهارمین جشنواره سراسری پرده‌خوانی و نقالی غدیر (نقالان علوی) را کسب کرد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی انصاری مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری بیان کرد: سیده نگار بهرسی با نقل «جنگ خندق» در جشنواره نقالان علوی شرکت کرد و موفق به کسب مقام در بخش بزرگسالان شد.
وی افزود: داوران این جشنواره علی ناری، دکتر امیر صادقی و استاد مهدی چایانی بودند و اثر بهرسی از میان ۳۷ اثر راه‌یافته به بخش نهایی جشنواره حائز مقام شده است.

photo naghali
مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری عنوان کرد: سیده نگار بهرسی پیش از این در جشنواره استانی نقالی و جنگنامه خوانی استان بوشهر نیز مقام برگزیده را کسب کرده است.
چهارمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر - نقالان علوی - در بخش صحنه‌ای و رادیویی در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال بانوان، بزرگسال آقایان با محوریت هنر آیینی و کهن نقالی، پرده‌خوانی و حماسه‌خوانی (نعت و مناقب‌خوانی آل‌الله) به مناسبت دهه کرامت از ۴ تا ۱۴ مردادماه با دبیری مرشد محسن میرزاعلی، مدیر بخش نمایش نمایش‌های آیینی و تعزیه مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group