سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۳۲ هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر تکمیل و افتتاح شده گفت: واحدهای مسکن مهر بدون معارض تا آبان ماه تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، فرزاد رستمی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن سازی با بیان اینکه سهم استان بوشهر از واحدهای مسکن مهر 34 هزار 715 واحد است، اظهار داشت: از این تعداد 32 هزار و 386 واحد تاکنون افتتاح شده که 60 درصد این واحدها در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل و افتتاح شده است.
وی، از افتتاح مسکن مهر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور 615 واحد مسکن مهراستان بوشهر 23 مرداد امسال تکمیل و افتتاح و تحویل می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تکمیل مابقی پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و خاطر نشان کرد:براساس برنامه ریزی انجام شده واحدهای مسکن مهر بدون معارض تا آبان ماه تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
رستمی از توسعه طرح‌های روبنایی در اجرای طرح‌های مسکن مهر خبرداد و افزود:تاکنون 9 مسجد، شش مدرسه و انواع پروژه‌های مدرسه‌سازی، فضای سبز، واحد درمانی، پارک محله‌ای به عنوان خدمات روبنایی در اجرای واحدهای مسکن مهر اجرا شده است.
وی، از اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا سهمیه استان 5 هزار تعیین شد که چهار هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و تاکنون 2 هزار و 300 نفرمشمول دریافت این واحدها شده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه پس از واریز 40 میلیون تومان از سوی متقاضیان لیست نهایی مشخص می‌شوند گفت: در مراکز استان این واحدها در شهر جدید عالی‌شهر و چغادک و در جنوب استان برای شهرهای نخل تقی و عسلویه نیز در شهر جدید نایبند زمین جانمایی شده است.
رستمی با اشاره به اینکه در مابقی شهرهای استان بوشهر مشکلی در خصوص تامین زمین در اجرای طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد افزود: ساخت این مسکن‌ها بر اساس برنامه زمان بندی انجام و تحویل می‌شود./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group