سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران و همچنین بهبود امکانات رفاهی کارگران به جد در حال پیگیری است.

به گزارش دیارجنوب، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امتیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر بیان کرد: کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی جزء جدایی ناپذیر هویت کارگران است و خانه دومشان محسوب می‌شود. و روند تولید در شرایط تحریم ظالمانه با تلاش خستگی ناپذیر کارگران، بدون وقفه استمرار یافته است.
وی با اشاره به انتخاب شعار جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۳۹۹، افزود: به طور قطع کارگران محور اصلی جهش تولید محسوب می‌شوند و ایجاد بستر مناسب برای اینکه آن‌ها بدون دغدغه به وظیفه اصلی خود بپردازند، وظیفه همه مدیران و کارفرمایان است و هر گونه قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

khorshidi ostandari
رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای بهبود روند پرداخت مطالبات کارگران، گفت: پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران و همچنین بهبود امکانات رفاهی کارگران به جد در حال پیگیری است و بهبود حقوق کارگران نیز نیازمند تصمیمات کلان و ملی است.
خورشیدی با اشاره به اینکه استان بوشهر و به خصوص صنایع گاز و پتروشیمی در مجموعه اقتصادی انرژی پارس از مهمترین کانون‌های کارگری کشور است، عنوان کرد: استان بوشهر همواره در صحنه‌های کار، تولید، تلاش و به خصوص همت و درایت کارگران در ایجاد فضایی توام با آرامش و پویایی، سربلند بوده و خواهد بود.
وی درباره پیگیری مستمر حقوق کارگران گفت: با پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیریتی مرتبط با حوزه‌های کارگری، دفاع از حقوق کارگران همواره از اولویت‌های راهبردی استان بوده و با تصمیمات و اقدامات انجام شده یا در حال انجام، وضعیت رفاهی کارگران بهبود یابد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group