جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در قسمتی از جاده برازجان-نظرآقا لبه جاده بسیار تیز شده بود چندین مخاطب با ارسال تصویر از ترکیدن لاستیک ماشینشان خواستار رفع این مشکل جاده شدند.

به گزارش دیارجنوب، چندین ماه بود که ماشین‌ها در عبور از قسمتی از جاده برازجان نظرآقا بعد از پل دچار ترکیدگی و یا پنچر شدن لاستیک می‌شدند و هنگام بررسی جاده متوجه لبه تیز آن می‌شدند.
لبه تیز جاده آن‌قدر برنده بود که لاستیک هر ماشینی در هنگام عبور ازآنجا با کمترین لمس دچار پنچری یا ترکیدگی می‌شد.

jade borazjan nazaragha1 1
در کنار پیچ بعد از پل نظراقا به سمت روستای نظراقا دو سنگ‌شکن قرارگرفته‌اند که با ارسال تصاویر توسط مخاطبین و مشکل آن‌ها در این پایگاه خبری مسئولین این دو سنگ‌شکن به‌صورت خودجوش و خیرخواهانه لبه‌های این جاده را برطرف کردند.
هنگامی‌که مخاطبین از این پایگاه خبری درخواست انعکاس و انتشار این مشکل را داشتند گفتند چندین بار در فضای مجازی این مشکل را منعکس کرده‌اند ولی جوابی از هیچ مسئولی شنیده نشده است.
لذا بعد از چند روز انعکاس این موضوع در پایگاه خبری دیارجنوب مسئولین این دو سنگ‌شکن آقایان بازیاری و حضرتی در اقدامی شایسته لبه‌های تیز این جاده را مرتفع و خاک‌ریزی کردند.

jade borazjan nazaragha1 1
جالب اینجاست که یکی از مسئولین این سنگ‌شکن می‌گفت حتی ممکن است اداره راه به خاطر این کارمان از ما شکایت کند ولی چون مشکل مردم است و می‌توانستیم حلش کنیم آن را برطرف کردیم تا دیگر شاهد این معضل در کنار جاده برای همشهریان عزیزمان نباشیم.
پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب از این اقدام شایسته دو سنگ‌شکن فوق تقدیر و تشکرمیکند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group