سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش دیارجنوب، علیمراد کرمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محتوای آموزشی برای ۶۰۰ عنوان درس در دوره متوسطه اول آماده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی بر روی تارنمای آپارات اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش استان بوشهر بارگذاری می‌شوند.

karami modirkoh a p
وی اضافه کرد: آماده سازی محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه دوم نیز شروع شده است و امیدواریم تا قبل از بازگشایی مدارس، این مهم به پایان برسد.
کرمی در خصوص مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، گفت: محتوای این بانک در قالب لوح فشرده در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان و عوامل اجرایی در این حرکت علمی مشارکت داشته‌اند، گفت: امیدواریم این حرکت به توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برای همه فرهنگیان خلاق و توانای استان کمک کند.
۳ سناریو برای سال جدید
کرمی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه اظهار کرد: در این شرایط، سناریوهای سه‌گانه آموزش حضوری، تلفیق آموزش حضوری- غیرحضوری و آموزش غیرحضوری برای بازگشایی مدارس طراحی شده است.
وی با بیان اینکه استفاده از این سناریوها با تصویب ستاد کرونا و بر اساس وضعیت شیوع ویروس کرونا در هر استان و منطقه است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی وزارت آموزش و پرورش، آموزش مجازی در همه سناریوها بخشی از فرایند آموزش است.
کرمی ادامه داد: در این راستا، دبیران کوشا و خلاق استان، در ایام تعطیلات تابستانی با تولید محتوای آموزشی از دروس دوره متوسطه اول و دوم، اولین بانک بومی محتوای آموزشی را ایجاد کرده‌اند که به زودی این بانک آموزشی - مجازی در مراسمی رسمی رونمایی می‌شود./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group