جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

در دیدار رییس مجمع نمایندگان استان فارس با دکتر نوبخت دستور واریز عوارض آلایندگی عسلویه به شهرستانهای لامرد و مهر در غفلت نمایندگان استان بوشهر صادر شد.

به گزارش دیارجنوب، گویا استان فارسی ها همچنان دست از استان بوشهر بر نداشته و با تعدد نمایندگان این استان در مجلس و همچنین جست و گریز در قانون هایی که به نفع استانشان است همچنان در حال درو کردن منافع برای استان خود از استان بوشهر می باشند.
در سالهای قبل نمایندگان استان فارس با رایزنیها در استان بوشهر علاوه بر جذب سهمیه در استخدام نیروهای بومی خود در پارس جنوبی و دیگر موارد منافعی را جذب استان خود کردند این در حالی بود که همچنان مشکلات استخدامی نیروهای بومی استان بوشهردر پارس جنوبی حتی در اطلاعیه های اخیر هم وجود دارد و نماینده های جدید همچنان سکوت کرده و چیزی نگفته اند.
باید دید با ورود نماینده های جدید استان بوشهر به مجلس آیا همچنان مشکل استخدامی و جذب عوارض آلایندگی برای استان فارس ادامه خواهد داشت یا بالاخره حرکت مفیدی در این خصوص از نماینده های استان بوشهر خواهیم دید که ثمربخش و قابل لمس باشد.

namayandegan
اما دکتر سیدموسی موسوی رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در دیداری با دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، با انتقاد از وعده و وعیدهای متعدد و عدم اختصاص عوارض آلایندگی پارس جنوبی به شهرستانهای لامرد و مهر، خواستار واریز هرچه سریعتر این مبالغ به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های دو شهرستان شد.
دکتر نوبخت نیز در این دیدار ضمن ارایه توضیحاتی، دستورات لازم برای پرداخت این مبالغ را در هامش نامه دکتر موسوی صادر کرد و قول داد بزودی این مبالغ واریز شود.
باید دید نماینده های استان بوشهر برای این حرکت نماینده های استان فارس آیا کاری انجام خواهند داد یا همچنان امتیازات استان بوشهر برای خودمان که صرف نمی شود دست استانهای همجوار میرسد؟

namayandegan ostan

استان بوشهر

Template Design:Dima Group