سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

معاون بازاریابی ایران‌خودرو خبر داد: شرط «عدم پلاک فعال در خانوار» برای اولویت‌دادن به بی‌ماشین‌هاست.

به گزارش دیارجنوب، به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، محدود کردن شرایط ثبت‌نام با شرط عدم پلاک فعال خانواده، تصمیم کمیته خودرو بوده است که با این هدف اجرا شده تا باتوجه به مزایای طرح فروش فوق‌العاده به سایر طرح‌های فروش، خودرو به دست مشتری واقعی و خانواده‌هایی که از خودرو بی‌بهره‌اند، برسد.
در حالی مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو اجرا شد که شرط عدم پلاک فعال در خانواده نیز لحاظ شده بود و منجر به گلایه برخی مشتریان شده بود. این در حالی است که این تصمیم، در کمیته خودرو بررسی و مصوب شده و این خوردوساز ملزم به اجرای آن بوده است.

khodro
در این رابطه بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، ضمن تاکید بر اینکه اقداماتی که صورت می‌گیرد، ابتدا در کمیته خودرو بررسی می‌شود، اظهار کرد: همچون بحثی که برای توزیع خودرو، به سمت شیوه قرعه‌کشی رفتیم یا بحث پلاک فعال که همگی در کمیته خودرو و در حضور نهادهای مختلف همچون ناجا و غیره برگزار می‌شود، همه تلاش‌ها برای این بوده است که تقاضاها واقعی شده و در توزیع نیز بتوانیم عادلانه رفتار کنیم.
وی افزود: واقعی کردن تقاضا و عادلانه بودن نحوه توزیع، دو محور اصلی طرح‌های فروش بوده است تا اولویت با مشتریان و تقاضاهای واقعی باشد. در طرح فروش فوق‌العاده به دلیل اینکه محصولات با قیمت قطعی و ظرف مدت کوتاهی تحویل می‌شود، تمایل ما این بوده است که این خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد. ضمن اینکه منطق پشت عدم پلاک فعال در خانواده، این است که خانواده‌هایی هستند که خودرو در حال حرکت دارند، اما در مقابل خانواده‌هایی هم هستند که حتی یک خودرو هم ندارند، لذا شرایطی فراهم شود تا فعلا اولویت با خانواده‌های بدون خودرو باشد.
معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو تاکید کرد: بنابراین موضوع عدم پلاک فعال در خانواده که تنها برای طرح فروش فوق‌العاده اعمال می‌شود، مطرح شد تا خانواده‌های بدون خودرو بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند. همچون هر تغییر شرایط دیگری، ابتدا سخت است و به‌نظر عجیب می‌آید اما با توجه به منطقی که پشت آن وجود دارد، در حقیقت مشتریانی در اولویت قرار می‌گیرند که حتی یک خودرو هم ندارند.
رحمانی خاطرنشان کرد: بنابراین برای خانواده و افرادی که به طور مثال خودروی فرسوده داشته یا تعداد نفرات خانوار زیاد است، روش‌های دیگر و استفاده از سایر طرح‌های فروش وجود دارد تا بتوانند خودروی فرسوده خود را تبدیل به احسن یا بیشتر کنند. در فروش فوق‌العاده با قیمت ثابت است که این شرط در آن اعمال می‌شود.
ثبت‌نام یک میلیون نفر در مرحله دوم فروش فوق‌العاده
وی با بیان اینکه افراد ثبت‌نام کرده در مرحله دوم فروش فوق‌العاده احراز هویت شده‌اند، اعلام کرد: بعد از ظهر امروز(یکشنبه) قرعه‌کشی انجام خواهد شد و حدود یک میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند./ اقتصاد آنلاین

استان بوشهر

Template Design:Dima Group