جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدافع بلند قامت برازجانی استقلال که در دو بازی اخیر استقلال بخاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده بود با اضافه شدن به ترکیب تیمش ، شب درخشانی را مقابل سپاهان پشت گذاشت تا با آبی های پایتخت در رده ی دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد.

اصغر شعبانی-به گزارش دیارجنوب، محمد دانشگر در نیمه ی دوم و در حالی که جواد خیابانی گزارشگر تلویزیونی بازی او را بچه ی برازجان خطاب نمود ، بجای مهدی قائدی به زمین مسابقه آمد و در پیروزی تیمش نقش موثری را ایفا نمود.

هنوز دقایق حضور دانشگر به ۲۰ دقیقه در میدان نرسیده بود که این مدافع با حرکتی دیدنی با کنار گذاشتن مدافع پیش روی خود توپ را به شکلی خطرناک روی دروازه حریف فرستاد و اشتباه مصلح مدافع تیم اصفهان باعث شد تا توپ ارسالی بازیکن دشتستانی به گل دوم استقلالی ها تبدیل شود.

در ادامه ی بازی و با توپ کشی سپاهانی ها بر روی دروازه ی استقلال جنگ دانشگر با مهاجمان بلند قامت تیم میهمان (کی روش استنلی و قربانی) آغاز شد و مدافع آبی ها در اکثر جدالهای با خط فوروارد حریف سربلند از زمین بیرون آمد . در دقیقه ۵+۹۰ بازی و در حالی که حسینی گلر آبی ها در گرفتن توپ ارسالی اشتباه کرده بود این دانشگر بود که اجازه ی فروپاشی دروازه ی تیمش را نداد و توپ کی روش را با شجاعت تمام راهی کرنر نمود تا استقلال ده نفره با نتیجه ی ۲ بر یک بر سپاهانِ بدون امیر قلعه نوعی صاحب برتری شود.

در تصاویر شادی محمد دانشگر بعد از گل دوم استقلال را تماشا بفرمایید:

esteghlal sepahan 1esteghlal sepahan 4

استان بوشهر

Template Design:Dima Group