شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: با گازرسانی به ۲۱ روستای جدید در سالجاری، ضریب نفوذ بهره مندی روستاهای این استان از ۹۶.۵ به ۹۸.۶ درصد ارتقا می‌یابد.
به گزارش دیارجنوب، مسلم رحمانی روز سه‌شنبه دراین رابطه افزود: با گاز رسانی به این روستاها هزار و ۳۱ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده از مجموع روستاهایی که امسال گازرسانی می‌شوند ۱۳ روستا مربوط به شهرستان دشتستان و هشت روستا مربوط به شهرستان دیلم است.

gazresaniii
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: شمار مشترکان گاز در استان بوشهر در زمان حاضر ۲۱۵ هزار و ۲۵۶ مشترک است که از این شمار، ۲۱۱ هزار و ۹۳۰ مشترک در بخش خانگی، ۲ هزار و ۷۸۷ مشترک جاری و عمومی و ۵۳۹ مشترک در بخش صنعتی است.
رحمانی ادامه داد: در زمان حاضر همه شهرهای استان به جز جزیره خارگ که منبع گازی ندارد، زیر پوشش نعمت گاز طبیعی قرار دارند و ضریب نفوذ گاز شهری در این استان ۹۹.۲ درصد است.
وی اضافه کرد: تاکنون در استان هفت هزار و ۱۹۹ کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده که از این مقدار، ۳۹۹ کیلومتر خطوط تغذیه و ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر نیز مربوط به شبکه‌های توزیع است.
رحمانی گفت: تعداد مشترکان جذب‌ شده گاز استان بوشهر در سال ۹۸، ۲۴ هزار و ۵۱۱ مورد بوده و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲ هزار و ۴۶۰ مشترک جذب شده‌اند.
وی افزود: استان بوشهر پارسال ۱۴.۸ میلیارد مترمکعب گاز به مشترکان خود تحویل داد که این رقم، رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال ۹۷ را نشان می‌دهد.
رحمانی یادآورشد: از این میزان، ۹۹ درصد به مصرف صنایع رسید که در میان صنایع نیز بیشترین سهم گاز مصرفی، متعلق به پتروشیمی‌هاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: یکی از هدف‌های استراتژیک این شرکت گازرسانی پایدار به صنایع استان است.
رحمانی افزود: یکی از مهم‌ترین هدف‌های شرکت گاز استان بوشهر در سال جهش تولید گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان است تا در راستای اجرای سیاست حمایت از تولید ملی گام برداشته شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group