شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

درجلسه شورای شهر برازجان به مناسبت هفته عفاف وحجاب از دو فرزند و یک خواهر شهید تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دیارجنوب، جلسه شورای اسلامی شهر برازجان به ریاست محراب بنافی و دیگر اعضاء شورا و معاونان مالی و خدماتی شهرداری برازجان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات درحوزه خدماتی و مناظر شهری که دغدغه نمایندگان مردم در شورا بود مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رییس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم شهر برازجان بخاطر پیشگیری و همکاری در این روزهای کرونایی گفت: ما همه وظیفه داریم برای رفع مشکلات مردم که این روزها بسیار زیاد است تلاش جهادی نماییم.

وی اضافه کرد: بخش های مختلف شهرداری اللخصوص نیروهای آرامستان که ارتباط مستقیمی با این نوع بیماری دارند و تعدادی هم بخاطر همین وضعیت دچار این نوع بیماری شدند باید تشویق و قدردانی شوند.

در این جلسه تمامی اعضای شورای شهر طی سخنانی از مردم شهر برازجان درخواست کردند با رعایت مسائل بهداشتی از مردم درخواست کردندکه در اجتماعات و مراسمات پرهیز کنند و همواره ماسک بزنند.

همچنین اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری به این نکته تاکیدداشتند که ماشین الات خدماتی شهرداری سالیان طولاتی است که کیفیت خود را از دست داده و شهرداری توان خریدماشین الات نو در شرایط کنونی را ندارد و باید خدمات شهرداری به بخش خصوصی وگذار شود.

در این جلسه همچنین قرار شد مقدمات این موضوع توسط شهرداری انجام پذیرد و تحولی در خدمت رسانی به مردم مشاهده گردد.

در پایان جلسه اعضاء شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب به دو نفر از فرزندان و یک خواهر شهید که به نمایندگی از تمامی فرزندان و خواهران شهدای گرانقدرکه ازطرف بنیادشهیدمعرفی شده بودند تقدیر بعمل آمد.

efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1efaf shora 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group