پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که تحت عنوان نماینده آموزش و پرورش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از فروشنده لوازم‌التحریر کلاهبرداری کرده بود در بوشهر دستگیر شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی افزود: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند معرفی خود به عنوان نماینده آموزش و پرورش در امر خرید لوازم التحریر از وی کلاهبرداری کرده‌است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: متهم با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم التحریر با ارائه مستندات، خود را نماینده آموزش و پرورش در امر خرید معرفی و مقادیر زیادی انواع لوازم التحریر خریداری و بهای معامله را از طریق یک فقره چک جعلی با مهر آموزش و پرورش نزد بانک صادرات پرداخت کرده و اقدام به کلاهبرداری از مال باخته می‌کند.

vaezi farmande entezami
وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکی پرونده محل اختفای این فرد را در یکی از محله‌های شهر تهران شناسایی و با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر، این فرد را در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل کردند.
واعظی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به یک مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شاکی اعتراف کرد.
وی بیان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group