جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل محیط زیست استان بوشهر، مصطفی رشیدی معاون پسماند این اداره‌کل و طاهره موسوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همراهی تنی چند از همکاران روز سه شنبه هفدهم تیرماه ضمن بازدید از سایت مکانیزه پسماند شهرداری برازجان در گفتگو با شهردار این شهر در جریان مختصات فنی و کیفی این سایت قرار گرفته و به تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر در این بازدید با تشکر از عملکرد محمدحسن محمدی شهردار برازجان و مجموعه‌ی شهرداری در راه‌اندازی سایت پسماند اظهار داشت راه‌اندازی این سایت در شهر برازجان یک اتفاق ویژه و نمونه‌ای شاخص در استان بوشهر است که می‌تواند الگویی برای دیگر شهرهای استان باشد. قلی‌نژاد با اشاره به اینکه راه‌اندازی سایت مکانیزه و بهداشتی پسماند یک حرکت عالی در جهت حفاظت از محیط زیست و پاسداشت طبیعت است، از شهرداری برازجان خواست تجارب ارزشمند خود در راه‌اندازی این سایت را در اختیار دیگر شهرهای استان قرار دهد تا این اتفاق فرخنده در دیگر شهرهای استان نیز تکرار شود.
محمدحسن محمدی شهردار برازجان نیز در این بازدید ضمن ارائه‌ی گزارشی از مراحل راه‌اندازی سایت پسماند شهرداری برازجان اظهار داشت این شهرداری که در دوره‌ی احداث سایت پسماند از خدمات مشاوره‌ای مشاوران معتبر ملی بهره برده حالا این امکان را دارد که با بومی‌سازی دانش این حوزه، تجارب خود را در اختیار دیگر شهرداری‌های استان قرار دهد.
گفتنی است مدیرکل محیط زیست استان و هیئت همراه در این سفر از کارخانه‌ی بازیافت لاستیک شهرداری برازجان نیز بازدید و در جریان فعالیتهای این کارخانه قرار گرفتند.

bazyaft mohitzist 1bazyaft mohitzist 1bazyaft mohitzist 1bazyaft mohitzist 1bazyaft mohitzist 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group