جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان از توسعه و بهبود زیر ساخت های آموزش مجازی و تجهیز مدارس به شبکه اینترنت مطلوب با آغاز سال تحصیلی آینده در دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سهراب باقری در نشست شورای بازگشایی مدارس دشتستان در محل سالن شهید محمد رضایی اظهار کرد: با توجه به خاطره انگیز بودن روز اول مدرسه و متفاوت بودن آغاز سال تحصیلی آینده با سال های گذشته نیاز به برنامه ریزی دقیق تر و تلاش مضاعف در این راستا وجود دارد.
وی گفت: مهمترین مسئله در سال تحصیلی آینده، رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا است که باید در این مورد دغدغه اولیا کاهش یابد.

jalseh amoozesh parvaresh
باقری بیان داشت: در آغاز سال تحصیلی مدارس باید دارای ظاهری آراسته و تمیز برای جذب دانش آموز باشد و از این رو مدیران باید در اسرع وقت تمهیدات لازم را در این خصوص بیندیشند.
وی با بیان اینکه دهیاری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها همیشه کمک حال آموزش و پرورش بوده اند ادامه داد: مدیران با برقراری ارتباط با دهیاران و شهرداری ها زمینه آغاز سال تحصیلی آینده را به بهترین شکل ممکن مهیا نمایند.
دبیر شورای آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: بررسی ها و بازدید های میدانی از مدارس در هنگام ثبت نام دانش آموزان، بیانگر رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل مناسب از طرف مدارس بود.
مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به تغییر سبک آموزش با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اذعان کرد: زیر ساخت های آموزش مجازی و تجهیز مدارس به شبکه اینترنت مطلوب با آغاز سال تحصیلی آینده نیاز به توسعه و بهبود کیفیت دارد.
سهراب باقری ادامه داد: مدارس باید با اطمینان خاطر برای اولیا، بازگشایی شوندو دغدغه آنها در قبال شیوع بیماری کرونا کاهش یابد.
وی اظهار کرد: محور فعالیت ها و برنامه های سال تحصیلی آینده، بر اساس برنامه ها و محورهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.
باقری در پایان گفت: یکی از مشکلات مدارس دشتستان، کمبود نیروی آموزشی است که با برنامه ریزی و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان سعی در برطرف نمودن این کمبود داریم.
گفتنی است در این نشست معاونت آموزش ابتدایی به عنوان دبیر شورای بازگشایی مدارس دشتستان گزارشی از نحوه آماده سازی مدارس در این خصوص ارائه داد.
همچنین سایر معاونت ها و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش دشتستان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های کمیته های زیر مجموعه خود در خصوص بازگشایی مدارس ارائه نمودند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group