پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با خدام حرم رضوی اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمانی هستند که از دیرباز به عشق ولایت زندگی کرده و در طریق ولایت بوده اند.

به گزارش دیارجنوب، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور خدام در این استان آثار و برکات بسیار عالی داشته و کاملا مشهود است، افزود: ما در استان بوشهر که مشهور به استان اهل بیت و ولایت است، هر وقت که حضور شما را تجربه کردیم گویا این نور رضوی در جامعه طلوع کرده و تا مدت ها عطر حضور مبارک شما را در استان احساس می کنیم.
وی ادامه داد: مردم استان بوشهر مردمانی هستند که از دیرباز به عشق ولایت زندگی کرده و در طریق ولایت بوده اند.

vali faghih boushehr razavi 1
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شما خدام عزیز سفیران معرفت و ولایت رضویی هستید؛ تصریح نمود: کاری که شما عزیزان می کنید و به شهرهای مختلف سفر می کنید کاری است که حضرت ثامن الحجج خودشان هم انجام دادند و از مدینه به ایران آمدند و این کار خیلی ارزشمند و بزرگی است.
وی ادامه داد: مردم شما خدام عزیز را نه تنها به عنوان یک انسان بزرگوار بلکه به عنوان یک شخصیتی که متبرک و متنعم و معطر به عطر صاحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام می باشید؛ می بینند.

vali faghih boushehr razavi 1
آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان نمود: زیارت حضرت امام رضا «علیه السلام» آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد که نصیب انسان می شود و شما عزیزان هم که از آن بارگاه تشریف می آورید حامل همان برکات و فیوضات هستید و زیارت لازم نیست حتماً در خود حرم باشد بلکه زیارت از راه دور ثواب زیارت حضوری را دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم دلتنگ حرم حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) هستند و لحظه‌شماری می‌کنند که موانع برطرف شود و خود را به ساحت نورانی ایشان برسانند و در حال و هوای آن توسل جویند.
در پایان این دیدار خدام حرم رضوی از آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اهدا قاب فرش متبرک حرم مطهر رضوی تقدیر کردند.

vali faghih boushehr razavi 1

vali faghih boushehr razavi 1vali faghih boushehr razavi 1vali faghih boushehr razavi 1vali faghih boushehr razavi 1vali faghih boushehr razavi 1vali faghih boushehr razavi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group