جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان بوشهر هم زمان با شب میلاد امام رضا (ع) سراسر استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار داشت: این فراخوانی و رزمایش از ساعت ۱۹ پنج شنبه ۱۲ تیر با رمز «یا علی بن موسی الرضا علیه السلام» آغاز و تا ساعت ۱ بامداد جمعه ۱۳ تیر با توجّه به وضعیت ویروس کرونا که در استان وجود دارد با رویکرد خدماتی و اجتماعی برگزار شد.
سرهنگ سهراب انبارکی افزود: هزاران نیروی‌های بسیجی دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان در قالب این فراخوانی و رزمایش با انجام اقدامات مفید و مؤثر به گندزدایی، توزیع ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی در نقاط تعیین شده پرداختند.
وی با تبریک سال روز میلاد امام رضا علیه السلام تصریح کرد: خوشبختانه با عنایات امام هشتم (ع) توانستیم یک فراخوانی و رزمایش فرهنگی، ورزشی، خدماتی و بهداشتی خوبی را در استان بوشهر برگزار کنیم.
این مقام مسئول به پیام این رزمایش اشاره و خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان‌های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی بر علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
گشت‌های رضویون بسیج برنامه دیگری بود که توسط بسیجیان حاضر در این فراخوان و رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی انجام شد و گوشه‌ای از اقتدار ارتش ده‌ها میلیونی را به نمایش گذاشت./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group