پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در هفته پیش رو دمای هوا در برخی از مناطق غیرساحلی استان به آستانه ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا انصاری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها با افزایش نسبی سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و در سواحل استان، خلیج فارس به نسبت مواج می‌شود.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

damayehava 50
انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نوار ساحلی در برخی از ساعت‌ها شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در برخی از ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در فاصله از سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.
انصاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته شهرهای اهرم و دیلم به ترتیب با ۴۶ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشته‌اند.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۸، جزر دریا ساعت ۱۴:۵۹ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۸ خواهد بود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group