پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

آئین رونمایی از "محصولات مهندسی زندگی" در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، این آئین روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه توسط مهوش غلامی دُویره، مدرس و مربی مهارت های ارتباطی و توسعه روابط با همکاری انجمن مهارت های ارتباطی پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد.

مهوش غلامی دُویره، مدرس و مربی مهارت های ارتباطی و توسعه روابط در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب گفت: مسیر مهارت های ارتباطی و توسعه روابط می تواند زندگی انسان ها و روابطشان را تحت تاثیر قرار دهد.

mohandesi zendegi 1

وی در ادامه با بیان اینکه از گام برداشتن در این مسیر خرسند است، بیان کرد: ما در هر شرایطی بخصوص شرایط بحرانی امروز، باید چراغ آموزش را روشن نگه داریم تا بتوانیم موفق شویم.

مهوش غلامی بیان داشت: برخی افراد مشکلات در مسیر راه را علت موفق نشدن خود میدانند اما من در شرایط کرونایی تلاش و برنامه ریزی کردم تا راه کار و برنامه های مفیدتری را به مردم ارائه دهم.

mohandesi zendegi 1

وی با بیان اینکه دارای برند تجاری مهندسی زندگی است، افزود: مهندسی زندگی به ما کمک می کند از بین تمام گزینه ها و راه حل های زندگی، بهترین مورد را انتخاب نمائیم تا زندگی خوب، روابط بهتر، آرامش و فراغت خیال در روابطمان داشته باشیم.

مهوش غلامی در ادامه گفتگو با خبرنگار دیارجنوب، گفت: با مهندسی کردن زندگی از یک ارتباط عادی به یک ارتباط موثر و از یک زندگی با کیفیت پایین به یک کیفیت مطلوب دست می یابیم.

mohandesi zendegi 1

مهوش غلامی خلق کردنِ حس های خوب در زندگی را از مدیریت کردن روابط دانست و افزود: مدیریت کردن روابط و مهندسی کردن نقشه های زندگی به ما می آموزد که یک ستون محکم و بنایی استوار برای زندگیمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای محصولات مهندسی ۵ ماه مداوم تلاش نموده، گفت: با تلاش های فراوان و روزانه ۱۶ ساعت وقت گذاشتن، توانستیم ۵ محصول بکر و ناب در محور مهندسی زندگی را در پژوهش سرای متقین برازجان ضبط کرده و با کمترین قیمت ارائه دهیم.

mohandesi zendegi 1

مهوش غلامی محصولات مهندسی زندگی را شامل آموزش های صوتی، تصویری، ویدئویی و کتاب عنوان کرد و افزود: هدف از کتاب قاتلان ارتباط آموختن تکنیکی برای حل مشکلات و بهبود بخشیدن به کیفیت روابطمان است و کتاب احیاگران ارتباط نیز تبدیل کردن نهال سرسبز ارتباطمان به یک درخت تنومند است.

وی دیگر محصولاتش را دوره مهندسی سخنرانی، دوره ویژه و طلایی ارتباط موثر، تند خوانی و تقویت حافظه، صدای رویایی و دوره ویژه رشد شخصی عنوان کرد.

mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1mohandesi zendegi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group