پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

از سوی ابراهیم رضایی حکم مسئول دفتر ارتباط مردمی نماینده دشتستان صادر شد.

به گزارش دیارجنوب، حکم انتصاب حاج خداکرم یزدان‌پناه به عنوان مسئول دفتر ارتباط مردمی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صادر شد.

در حکم دکتر ابراهیم رضایی خطاب به حاج خداکرم یزدان‌پناه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهادگر بسیجی و قرآنی جناب آقای حاج خداکرم یزدان پناه
با سلام و احترام
خدمت به مستضعفین و محرومین نعمتي گرانبهاست که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است. بی شک پاسداشت چنین موهبتی نیازمند تلاش و کوشش شبانه روزی جهت رضای حضرت حق و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است. نظر به تجارب ارزشمند مدیریتی، تعهد انقلابی، اخلاق قرآنی و روحیه جهادی، حضرت عالی را به سمت مسئولیت دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی منصوب می نمایم.

تلاش برای دستیابی به اهداف پیش روی گام دوم انقلاب اسلامی، عمل به دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي بالاخص پیام معظم له براي افتتاح مجلس يازدهم، تلاش برای ایجاد انسجام، وحدت، همدلی و یک پارچگی بیشتر بین آحاد مردم دشتستان و استان و استفاده حداكثري از ظرفیت نخبگان شهرستان دشتستان به عنوان سرلوحه وظایف دفتر ابلاغ می گردد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با تعامل حسنه با مردم، خصوصاً اقشار مستضعف همه شهرها و روستاهای دشتستان، ائمه محترم جمعه و جماعات، مسئولان نهادها و سازمان ها، گروه های مذهبی، انقلابی و جهادی و برنامه ریزی منسجم جهت پیشرفت و توسعه شهرستان بتوانید گامی موثر در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی بردارید.
از خداوند منان توفیق بیش از پیش حضرت عالی و حرکت در مسیر امامین انقلاب و شهدای سرافراز خصوصاً شهید گفتمان مقاومت حاج قاسم سلیمانی را از خداوند مسئلت دارم.

ابراهیم رضایی
نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

hokm namayande daftar

استان بوشهر

Template Design:Dima Group