پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مهرداد کریمیان که مربی‌گری تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده داشت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از تعیین تکلیف کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و جدایی قطعی میشو کریستیچوویچ به دنبال آن بودیم که سبک قبلی تیم را ادامه دهیم و به همین علت تصمیم گرفته شد تا دراکو دراژیچ مربی اهل کرواسی برای تقویت کادر فنی به تیم اضافه شود و مهرداد کریمیان هم به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه دهد و همچنین احتمال دارد یک مربی داخلی دیگر نیز به کادر فنی تیم ملحق شود.

sarmorabi shahin
سعید مسیگر در خصوص سابقه فعالیت‌های دارکو دراژیچ نیز گفت: این مربی اهل کروواسی ۵۷ سال دارد و در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ کمک مربی فوتونا دوسلدورف، ۲۰۰۱ - ۲۰۰۴ سرمربی تیم ب دوسلدورف آلمان، فصل ۲۰۰۵- ۲۰۰۶ کمک مربی پرسپولیس زمان بگوویچ، ۲۰۰۷- ۲۰۰۹ سرمربی پوسوشیه کرواسی، فصل ۲۰۱۰ - ۲۰۱۱ سرمربی داماش ایرانیان، فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ دستیار بلاژویچ در تیم مس کرمان، ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ سرمربی داماش گیلان ۲۰۱۴ - ۲۰۱۵ سرمربی المپیک کروواسی و ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ سرمربی مس کرمان بود.
وی بیان کرد: این مربی پارسال برای کمک به تیم زادگاهش رفت. دارکو دراژیچ به زبان‌های آلمانی و انگلیسی تسلط دارد و فارسی را تا حد خوب یاد گرفته است، درضمن بهترین وبالاترین مدرک مربی‌گری اروپا را در بین همه مربیان کرواتی که به ایران آمده‌اند، دارد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group