سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

فرماندار شهرستان دیلم گفت: ارتزاق مردم بنادر از راه کالای همراه ملوان است و باید ساماندهی شود.

به گزارش دیارجنوب، احمد دشتی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش امام حسن شهرستان دیلم باحضور نماینده حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مطالبه‌های اساسی امروز مردم شهرستان تعیین تکلیف کالای همراه ملوان است که باید با درنظر گرفتن حمایت از تولید داخل و بهره‌مندی از شعار سال با محوریت جهش تولید به تنها راه ارتزاق مردم جنوب کمک کرد.
وی اظهارداشت: هرگونه تصمیم غیرکارشناسی در رابطه با کالای همراه ملوان بدون درنظرگرفتن ملاحظات منطقه ای یک تیرخلاص به پیکر بی جان اقتصاد منطقه است.

farmandar dashti
دشتی گفت: آمار بیکاری در شهرستان دیلم بالا است و درصورت تعطیلی ته لنجی ، راه ارتزاق کسب درآمد بسته و گذران زندگی مردم به بیکاری و آسیب های اجتماعی منجر و افزوده خواهد شد.
فرماندار دیلم افزود: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری ۲۲ درصد اعتبارات در فصل‌های مهم توسعه واصلاح شبکه آب ،تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و توسعه و تکمیل راه‌های مواصلاتی توزیع شد.
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب حدود ۱۲ درصد اعتبارات شهرستان به توسعه و اصلاح خطوط آب اختصاص یافت.
دشتی افزود: امروز کشور ایران در شرایط بسیار حساس و تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه قرار دارد و درآمدهای حاصل از فروش نفت بسیار کاهش پیدا کرده اما با این همه اوصاف ، دولت اقدام‌های ماندگار و خوبی در سطح کشور از جمله این شهرستان انجام داده است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدام‌های تاثیرگذار در رفع مشکل کمبود آب استان بوشهر در بلندمدت احداث آب شرین کن است که در این ارتباط در سطح استان گام هایی برداشته شده است.
عبدالکریم جمیری افزود: پیگیری خیلی از امورات در بخش و شهرهای شهرستان دیلم باید با مراجعه به حوزه های مربوطه و مسئولین محلی انجام شود و در ادامه نشستی مشترک باحضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد.
وی اظهارداشت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نماینده مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی وجود دارد که تاثیرات خوبی بر استان خواهد گذاشت.
بخشدار امام حسنگفت: فعال شدن گمرک بخش امام حسن تاثیر بسزایی در اشتغال و امرار معاش مردم این منطقه فراهم خواهد کرد.
کریم خلیفه لیراوی: خدمات دهی بانک صادرات به عنوان تنها بانک موجود در بخش امام حسن کاهش پیدا کرده و اهالی بناچار باید برای هرگونه خدمات بانکی به مرکز شهرستان مراجعه کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group