چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

همزمان با سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا(ع)و دهه کرامت، بندر گناوه معطر به بوی حضورخادمین رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید معطرشد.

به گزارش دیارجنوب، خدام رضوی که پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) را در دست داشتند، در آغاز سفر خود به شهر گناوه بر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

درادامه باحضور در کنار مزار پاک ذاکر اهل بیت مرحوم کربلایی حسن توزی، ذکر مصیبت کرده و به رسم یادبود به خانواده ایشان هدایای تبرکی اهدا کردند.

atre razavi genave 1
خدام در روزی که منتسب به روز امامزادگان بود امامزاده سلیمان بن علی را زیارت کردند و در حسینیه این امامزاده از آنان استقبال شد.

در ادامه با حضوردرشهرداری و مراسم تقدیر از کارکنان زحمت کش فضای سبز، به آنان هدایای تبرکی تقدیم کردند.
کارگاهای تولید ماسک در گناوه که توسط گروه جهادی خاکریز ، مسجد امیرالمومنین علیه‌السلام و فاطمیه راه اندازی و مدیریت می شود میزبان خادمین حرم رضوی بود.
در حسینیه ثارالله هم طی مراسمی با حضور مسئولین از مدافعین سلامت تقدیر شد.
مراسم ازدواج هشت زوج جوان رضوی باخطبه خوانی و مولودی خوانی خدام رضوی «با اجازه امام رضا(ع)؛ بله»برگزارشد.
مراسم عقد ازدواج زوجهای گناوه ای با حضور خادمین حرم امام هشتم(ع) و زیر سایه پرچم رضوی برگزار شد؛ در این مراسم که عنوانش «با اجازه امام رضا(ع)؛ بله» بود، قرائت خطبه عقد توسط خدام حرم رضوی در سایه‌سار پرچم امام مهربانی‌ها انجام گرفت.
این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و حضور پرچم متبرک گنبد نورانی امام رئوف، معنویت ویژه‌ای به مراسم عقد ازدواج این زوجهای جوان بخشیده بود و زیر سایه پرچم رضوی، میثاق‌نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.
خدام رضوی سپس با حضوردر بندر ریگ باخانواده جوان ناکام مرادپور ابراز همدردی کردند.
و درپایان از مدافعین سلامت بندرریگ توسط خدام رضوی تجلیل شد./ آستان نیوز

atre razavi genave 1

atre razavi genave 1atre razavi genave 1

atre razavi genave 1atre razavi genave 1atre razavi genave 1atre razavi genave 1atre razavi genave 1atre razavi genave 1

atre razavi genave 1atre razavi genave 1atre razavi genave 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group