پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرماندار بوشهر گفت:باتوجه به تبعات ناشی از مشکلات موجود در جامعه مسئولان و دست اندرکاران شهرستان باید با اراده جدی، وحدت و همدلی در راستای کمک به مردم اقدام کنند.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست کارگروه اقتصادی شهرستان بوشهر افزود: باتوجه به اینکه ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی شرایط سخت اقتصادی را برای کشور رقم شده، انتظار می‌رود در این شرایط بانک‌ها متناسب با وضعیت موجود در خصوص دریافت کنندگان تسهیلات تصمیم گیری کنند.
وی یادآورشد: در این شرایط سخت اقتصادی همه باهم باید در کنار هم و با اراده جدی با تمام قدرت پای کار باشند تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

farmandarboushehr
وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا یک مساله جهانی است به همین دلیل همه کشورها از نظر اقتصادی با مشکلاتی روبرو شدند و این مشکلات در ایران که افزون بر کرونا با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز دست و پنجه نرم می‌کند پررنگ تر است اما باید با مدیریتی جهادی و عزمی راسخ بتوان این شرایط را پشت سر گذاشت.
جمشیدی گفت: امروز تحریم‌ها به گونه‌ای روی کشور سایه افکنده که در کل تاریخ انقلاب، کشور با این حجم از تحریم‌ها روبرو نبوده است.
جمشیدی اضافه کرد: در این شرایط برخی از افراد همه مسائل و مشکلات را فقط به همین دولت ربط می‌دهند این درحالی است که تمام امور در دست دولت نیست/ایرنا.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group