پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند گفت: در حال حاضر ۱۳۷ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد از موارد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۴ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۷۹ رسید.

keshmiriii
دکتر کشمیری با اشاره به افزایش ۳ مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های‌ مراقبت ویژه افزود: از ۳۲ مورد بستری بخش‌های‌ مراقبت ویژه در حال حاضر ۲۰ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
انتشار و توسعه کمپین من ماسک می‌زنم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در راستای محافظت از خود و افراد جامعه باید همه آحاد مردم، مسئولین و رسانه کمپین من ماسک می‌زنم را انتشار و توسعه دهند.
باید ماسک را جز جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه باید ماسک را جز جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم خاطرنشان کرد: ویروس کرونا به واسطه نوع انتقالش می‌تواند حتی در ضمن صحبت کردن افراد در جامعه نیز منتقل شود و بهره‌گیری از ماسک به‌طور ویژه در اماکن عمومی می‌تواند از این مسئله تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای جلوگیری کند./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group