سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

کاروان خدام رضوی عصر جمعه ششم تیرماه به استان بوشهر وارد شدند و رسماً جشن های زیر سایه خورشید در این استان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، اکبر قائدی دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و میلاد علی بن موسی الرضا علیه‌السلام از ورود کاروان خدام رضوی در روز جمعه از طریق فرودگاه بوشهر به استان خبر داد و افزود: امسال ۲۵۰ برنامه در ۱۲منطقه از شهرستانهای استان بوشهر اجرا خواهد شد
وی در همین مورد ابراز داشت: در بدو ورود مراسم استقبال در فرودگاه بوشهر انجام شد و پس از آن زیارت قبور شهدای سرافراز بوشهر صورت گرفت.

khademan razavi vorood 1
وی بابیان اینکه از شنبه هفتم تیرماه برنامه های رسمی کاروان زیر سایه خورشید شروع می شود ادامه داد: دو تیم خدام انیس الشموس و شمس الشموس به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد.
قائدی از رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونای استان در اجرای برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تیم های ویژه ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر انجام می دهند و همچنین برنامه ها به گونه ای پیش بینی شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با کمترین تماس مردم با هم برگذار گردند.
وی برنامه های شاخص جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر را دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و داماد هایی است که در دهه کرامت ازدواج نموده و بدلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند جشن بگیرند.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر تجلیل از پدر و مادرهای متولد دهه های ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های شاخص جشن های زیر سایه خورشید معرفی کرد و ادامه داد: در همین خصوص از غسال ها، قبر کن ها و پاکبانان های شهرداری که کمتر از زحمات آنان تقدیر شده است تجلیل خواهد شد.

وی یکی از مهمترین برنامه های کاروان زیر سایه خورشید را تجلیل از پزشکان، پرستاران، کادر سلامت و کارکنان مراکزی که در این چندماه اخیر زحمات بسیاری در مقابله با ویروس کرونا کشیده اند دانست و تقدیر از کار آفرینان برتر استان که در شهرستان های استان صورت می پذیرد اشاره کرد.

قائدی گفت: کاروان زیر سایه خورشید در قالب دو‌تیم جداگانه هر روز در دوشهرستان برنامه ها را برگذار می کنند و در روز جمعه پیش رو مراسم اختتامیه جشن های زیر سایه خورشید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بوشهر بر پا خواهد شد و با بدرقه خدام عزیز برنامه‌های سیزدهمین سال جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر به پایان خواهد رسید./ خبر و رسانه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر

khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1

khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1

khademan razavi vorood 1

khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1

khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1khademan razavi vorood 1

 

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group