شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

ندا قاسمیان پور خبرنگار پایگاه خبری دیارجنوب، بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر یادداشتی با عنوان "دختران تجلی گرِ جلوه های امید و روشنایی بخش دلهایمان هستند" را منتشر کرد.

به گزارش دیارجنوب، در این یادداشت آمده است:
دختر جنسی ظریف به معنای یک فرشته واقعی است.
او وارث زیبای خدا و ناب ترین واژه احساسات بشریت است.
همانگونه که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: بهترین فرزندان شما دختران هستند. دختران شما گلی خوشبو، مایه بشارت، برکت و از باقیات صالحات بشمار می آیند.
دختر داشتن و دختر بودن در دنیای امروز کمی سخت و دلهره برانگیز است و دیده شدن در جامعه با آن همه نگاه های ناپاک و حسِ نبودِ امنیت، کمی تشویش بر جانمان می اندازد اما برای رسیدن به خواسته هایمان باید همه موانع و سختی ها را درنوردیم.

ghasemiyan neda
وقتی هر روز شاهد موفقیت های دختران سرزمینمان هستیم گویی قند در دلهایمان آب می شود و گونه ای حسِ غرور و بزرگی را در خود جاری می سازیم.
بر خود میبالم که دختران سرزمینم هرروز موفق تر از دیروزند و با وجود تمامِ سنگ اندازی ها، پرتوان تر از همیشه ایستاده اند.
این سنگ اندازی ها و موانع تراشی ها نه تنها گزندی بر ما وارد نمی کند بلکه راهی را برای شکوفایی، متجلی شدن استعدادها و کشفیات درونمان پدیدار میسازد.

اکنون پس از گذشت سالها و دور شدن از افکار پوسیده و باورهای غلطی که بر دخترها روا می داشتند می توان کمی احساس امیدواری کرد.
دختران سرزمینم با تمام محدودیت های پیش رو توانستند در تمامی فنون دنیا مهارت کسب کرده و افتخارآفرین کشور عزیزمان ایران و شهر زیبایم برازجان باشند.
من بعنوان دختری کوشا در شهرستان دشتستان و شهر زیبایم برازجان، بر خود می‌بالم و هر روز پرتوان تر از قبل برای رسیدن به خواسته هایم می جنگم و از تمام دختران شهرم میخواهم برای رسیدن به هدفهایشان لحظه ای درنگ نکنند و همواره پرتلاش باشند.
یقین دارم دختران سرزمینم، اندک فرصتی را غنیمت شمرده و تجلی گر جلوه های امید و روشنایی بخش دلهایمان خواهند بود.
و اما در پایان؛ ما اگرچه جنسمان از شیشه و قلب هایمان لبریز از احساس است اما برای رسیدن به هدف های والایمان توانسته ایم مرز باریک بین این دو ویژگی را درخود مهار کنیم و این تنها رمز موفقیت ماست.


میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران زمین مبارک باد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group