شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی ضعیت جوی چند روز آینده کشورپرداخت.

به گزارش دیارجنوب، فریبا گودزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد:امروز و فردا برای جنوب استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه فقط دراستان اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش‌های پراکنده داریم، ادامه داد: سایر مناطق کشور در این روز‌ها آسمانی صاف دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه شمال شرق کشور در چند روز آینده بیشترین افزایش دما را دارد و دمای آن بین ۵ تا ۸ درجه افزایش پیدا می‌کند، گفت: برای امروز و فردا درسواحل دریای خزرو نواحی شما شرق وزش باد‌های شدید جنوبی همراه با افرایش دما پیش بینی می‌شود.

گودرزی افزود: از امروز تا روز دوشنبه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان، شرق یز، خراسان جنوبی و غرب کشور در مناطق کرمانشاه، ایلام و خوزستان ورزش باد همراه با گرد و خاک را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه دریای خزر امروز و فردا و آب‌های جنوبی از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه مواج است، عنوان کرد: تهران امروز بعد از ظهر وزش باد همراه با گرد و غبار دارد و پیشینه دما آن ۳۸ درجه سانتی گراد است./سلامت نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group