چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یک گردشگر ۳۴ ساله اهل بروجرد در رودخانه وحشی و خروشان "گهررود" شهرستان دورود غرق شد.

به گزارش دیارجنوب، صارم رضایی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی تماس همراهان فرد غرق شده با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر لرستان (EOC) این جمعیت، تیم غواصی و جست و جو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: عوامل تیم هلال احمر جسد فرد غرق شده را ۲۰ متر پایین تر از محل شنا یافته و با ایجاد کارگاه های فنی نجات از رودخانه خارج می کنند و با همکاری اهالی روستا پس از چندین ساعت حمل زمینی از دره نی‌گاه تا محل پارک خودرو ها حمل و در نهایت توسط آمبولانس شهرداری به دورود منتقل می گردد.
رضایی ادامه داد: با اظهار تاسف از فوت این جوان و تسلیت به خانواده داغدار وی، از عموم شهروندان و گردشگران درخواست کرد به هیچ وجه در محیط های آبی خروشان و پر خطر ازجمله رودخانه ها، دریاچه های طبیعی و مصنوعی و سد ها شنا نکنند.
وی گفت: سال گذشته ۱۰ غریق در حوزه استحفاظی شهرستان دورود داشته ایم که اکثر آنها در رودخانه جان خود را از دست داده اند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group