پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، اعلام کرد که تمرکزش روی بردن توپ طلا نیست اما تاکید کرد که هنوز بهترین سال های دوران حرفه ای اش از راه نرسیده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از "ورزش سه"، لواندوفسکی که در یک دهه گذشته یکی از بهترین مهاجمان دنیا بوده، هرگز در بین سه برنده نهایی توپ طلا نبوده است. بهترین رتبه او در رده بندی توپ طلا، رتبه چهارم در سال 2015 بود.

اما او در این فصل 45 گل برای بایرن در همه رقابت ها به ثمر رساند و می تواند یکی از نامزدهای توپ طلای 2020 باشد و در صورتی که بایرن بتواند این فصل به سه گانه برسد، این مهاجم لهستانی از شانس بالایی برخوردار خواهد بود.

او در گفتگو با فرانس فوتبال، نشریه ای که برنده توپ طلا را مشخص می‌کند، گفت:" من در دسامبر گذشته در مراسم توپ طلا بودم. باید ببینیم که پیش می آید. چیزی که من تلاش می کنم این است که همیشه بهترین بازی ام را ارائه بدهم، جام ببرم و گل های بیشتری بزنم. اما این افتخاری است که با دستاوردهای تیمی به دست می آید. این مهمترین چیز است.

من حتی به توپ طلا فکر هم نمی کنم؛ هرچند در زندگی ام معتقدم که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. من هنوز به بهترین دوره دوران حرفه ای ام نرسیده ام. به روزی می رسم. اما همه اینها تنها عدد هستند. من مطمئنم که بهترین لحظات دوران حرفه ای ام به زودی از راه خواهد رسید. می دانم که این آخرین قرارداد من نیست. می خواهم برای مدت طولانی بازی کنم و در فرم مناسب بمانم.

من زمان زیادی پیش رو دارم تا در مورد آینده فکر کنم اما احساس خیلی خوبی دارم. من آگوست آینده تولد 32 سالگی ام را جشن می گیرم اما این به معنی این نیست که خودم این سن را احساس کنم.

چیزی که من می خواهم این نیست که تنها برای دو سه سال آینده در بالاترین باشد. من به دنبال مدت بیشتری هستم."

استان بوشهر

Template Design:Dima Group