جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اضافه شدن ۴۳ مورد به تعداد مبتلایان شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، ماریا خویش دوست دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان گفت: از 43 مورد مبتلای جدید ، ۲۴ زن و ۱۹ مرد بوده اند که کوچکترین مبتلا ، نوزاد دختر ۴ ماهه و مسن ترین فرد مبتلا آقای ۷۵ ساله می باشد.
خویش دوست اظهار کرد: از 43 مورد مبتلای جدید، ۳۲ نفر مربوط به شهر برازجان، ۴ نفر روستای خوشمکان، ۲ نفر شهر آبپخش، ۲ نفر شهر شبانکاره و یک نفر شهر سعدآباد، یک نفر روستای دهقاید، یک نفر دهداران می باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۴ نفر از مبتلایان قطعی کرونا و ۱۲ نفر مشکوک در بخش های ایزوله و مراقبت های تنفسی بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری می باشند.

viroos korona
دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان تصریح کرد: از ۴۳ نفر مبتلایان جدید ۲۳ نفر توسط مراکز سرپایی و ۲۰ نفر توسط بیمارستان شهید گنجی شناسایی شده اند که به ما هشدار می دهد که این بیماری را باید جدی تر بگیریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از خود و دیگران محافظت نماییم.
ماریا خویش دوست بیان کرد: ازشیوع بیماری کرونا در شهرستان ۴۷۱ نفر مبتلا شده اند که از این تعداد ،176 نفر تا کنون بهبودی قطعی یافته اند و ۲۸۰ نفر، زیر نظر مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان خانه های بهداشت در قرنطینه خانگی به سر میبرند.
دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان تاکید کرد: مبتلایان باید قرنطینه خانگی را تا بهبودی کامل رعایت نمایند و با توجه به روند صعودی این بیماری درشهرستان و هشدار وزارت بهداشت از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم با همکاری و همدلی این بیماری را جدی گرفته و از حضور در تجمعات ( دورهمی، جشن و مراسم ختم و کارهای غیر ضرروی ) خودداری نمایند تا بتوانیم به سلامت از این بیماری عبور کنیم .

21kh dashtestan

استان بوشهر

Template Design:Dima Group