پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

قرعه کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز (۱۷ خرداد) با حضور ناظران تعیین شده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم قرعه کشی ۱۵ هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده امروز شنبه ( ۱۷ خرداد) ساعت ۹ صبح با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در ساپکو آغاز شد.

طرح فروش فوق العاده خودرو به منظور ایجاد تعادل در بازار، بعد از عید فطر اجرا شد و به موجب آن ثبت نام و انتخاب محصول از ۷ تا ۱۴ خرداد به صورت شبانه روز انجام گرفت.

بر اساس اعلام ایران‌ خودرو، ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در قرعه کشی شرکت دارند و از مجموع متقاضیان ثبت نام خودرو در طرح فروش فوق العاده ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر خودرو رانا؛ ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر خودرو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر پژو مدل ۲۰۶ و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر پژو مدل slx ثبت نام کرده‌اند.

همچنین قرار است پس از انجام قرعه کشی، به برندگان پیامک زده شود.

در این مراسم اصغر حق پناه معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های شرکت ایران خودرو درباره نحوه قرعه کشی گفت: ۴ هزار و ۷۴۴ هزار نفر ثبت نام کامل انجام داده‌اند که در این بین ۳۹ هزار نفر به دلیل ثبت نام تکراری در سایت هر دو خودروسازی و ۳۴۵ هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل داشتن پلاک فعال از این فرایند حذف شدند و در نهایت امروز قرعه کشی بین ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر انجام می‌شوند.

او اظهار کرد: از طریق نرم افزار قرعه کشی عددی تصادفی انتخاب شده و به عنوان مبنای قرعه کشی از طریق گوی گردانه به دست خواهد آمد. بر اساس الگوریتم ذکر شده به تفکیک محصول، برندگان قرعه کشی به دست خواهد آمد و در نهایت به برندگان اعلام خواهد شد.

حق پناه ادامه داد: تصور کنید ۱۰۰ هزار متقاضی برای هزار محصول وجود دارند پس عددی تصادفی بین ۱ تا ۱۰۰ انتخاب شده و با افزودن این مقدار ثابت برنده هر بازه به دست خواهد آمد.
فرایند قرعه کشی با خودرو رانا آغاز شد؛ ۳۲۹ هزار و ۳۹۷ متقاضی برای ۶۳۰ خودرو وجود دارد و ۶۳ نفر هم به عنوان رزرو انتخاب خواهند شد. برای هر خودرو ۴۶۹ متقاضی وجود دارد.

لازم به ذکر است، اسامی رزرو تا پایان فرصت ۴۸ ساعته، محرمانه خواهد ماند و افرادی که فرایند واریز و ثبت نام خود را کامل نکنند، ظرفیت آن‌ها به اشخاص رزرو اختصاص پیدا خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group