شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان گفت: عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در بین بعضی از کارمندان و ارباب رجوع ها زمینه ریسک آلودگی را در ادارات افزایش داده است.

به گزارش دیارجنوب، رئیس شبکه بهداشت و درمان و دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر گفت: امروز با تایید آزمایشگاه کرونا استان بوشهر تعداد ۱۱ نفر از شهروندان به لیست افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر افزوده شد.

احمد آخوندی افزود: از این تعداد ۸ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند که در رده سنی ۲۸ تا ۵۰ سال قرار دارند.

وی اضافه کرد: این افراد در مرکز بیماریابی نمونه گیری و شناسایی شدند و حال عمومی آنها خوب و دوره درمان خود را با نظارت کارشناسان مبارزه با بیماری ها در منزل طی می کند و تحت مراقبت خانگی قرار دارد.

آخوندی ادامه داد: ۵ نفر از بیماران ساکن شهر دیر ، یک نفر ساکن شهر دوراهک ، ۴ نفر نیز ساکن شهر آبدان و یک نفر ساکن روستای سرمستان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان گفت: عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در بین بعضی از کارمندان و ارباب رجوع ها زمینه ریسک آلودگی را در ادارات افزایش داده است .

آخوندی ضمن توصیه به رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی تاکید کرد: کارمندان ادرات و ارباب رجوع ها ضمن رعایت اصول ایمنی و فاصله اجتماعی ،سعی در ارایه و دریافت خدمات به صورت غیر حضوری داشته باشند.

وی از شهروندان خواست: حتی الامکان از بیرون رفتن غیرضروری از خانه خوداری کنند و در صورت خروج از منزل و حضور در ادارات و بانک ها و ... حتما از ماسک استفاده کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group