پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بعد از درمانگاه خیبر، مرکز خدمات جامع سلامت چغادک از توابع این شهرستان نیز به دلیل ابتلا کارکنان آن به کرونا تعطیل شد.

به گزارش دیارجنوب، حسین فخرایی پنج‌شنبه شب در این رابطه افزود: با مثبت شدن آزمایش شماری از همکاران در مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک و باتوجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعان تصمیم به تعطیلی این مرکز گرفته شد.
وی بیان کرد: تعطیلی مرکز خدمات جامع سلامت چغادک برای اطمینان از سلامت سایر شاغلان در این مرکز صورت گرفته است.

etelaeiye choghadak
فخرایی ادامه داد: باتوجه به حجم بالای مراجعات مردم به این مرکز و اهمیت حفظ سلامت شاغلین و مراجعین، مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک تا اطمینان از سلامت همه شاغلین آن تعطیل است.
وی بیان کرد: عموم مراجعین به این مرکز می‌توانند برای دریافت خدمات به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان بوشهر مراجعه کنند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۷۱ نفر رسید.
کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و سه هزار و ۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.
وی ادامه داد: در نتیجه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جمعیت مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تا روز گذشته به یکهزارو 517 نفر رسید که از این شمار 904نفر مرد و مابقی زن هستند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group