جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و 15 خرداد با حضور اقشار مردم و مسئولین و با رعایت دستورالعمل بهداشتی در مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام یوسف جمالی در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال امام (ره) و گرامی داشت روز 15 خرداد گفت: شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام بود و ما نمی توانیم بین مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری تفکیک و تفاوتی قائل شویم.
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر افزود: مکتب حضرت امام مکتب مقاومت است، مقاومت، پایمردی و ایستادن در مقابل هرچیزی که رنگ و بوی به غیر از رنگ و بوی خدا دارد.

marasem emam khomeyni boushehr 1
وی اظهار داشت: حضرت امام(ره) به ما یاد دادند در مسیر تکلیف ذره ای در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عقب نشینی نکنیم.
حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت مولد است بیان داشت: مولد یعنی کسی مثل خودمان را ایجاد و تربیت کنیم و شهدا اینگونه بودند، کسانی که در جبهه مقاومت هستند خداوند محبت آنها را در قلوب مردم قرار می دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شهید عاشوری در عین حالی که می دانست ترور می شود ولی مقاومت کرد و ایستاد و الان برای جوانان و اقشار مردم الگو است.

marasem emam khomeyni boushehr 1
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مردم اسلامی درباره بوشهر گفت: مقاومت در استان بوشهر فرهنگ شده است که این موضوع خیلی مهم است و باید این جمله را با آب طلا در ورودی بوشهر نوشته شود.
حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: چون مردم ما قدر حضرت امام (ره) را دانستند و 15 خرداد جان خود را نثار ایشان کردند، خداوند متعال به شکرانه این قدردانی، ما را متنعم کرد به وجودی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای.

marasem emam khomeyni boushehr 1


بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم، عبدالله محبوبی به قرائت قرآن پرداخت و حمیدرضا فاریابی مداح اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد./ روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group