پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازارخودرو در سطح استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور برخورد قاطع با محتکران خودرو در استان خبرداد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان؛ طرح نظارت بربازار خودرو به منظور ساماندهی کالای مذکور وجلوگیری از قیمت های کاذب در بازار خودرو در قالب گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاههای مرتبط بصورت جدی و مستمردر حال انجام است.
حسینی تاکید کرد: تمامی صاحبان انبارها و پارکینیگ های عمومی و مجتمع های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو از پذیرش و نگهداری خودروهای بدون پلاک در مکان ها مذکور خودداری نموده و در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

raeese samt boushehr
وی اضافه کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از مردم عزیز خواست: در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group