شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در استان غیر قابل پذیرش و درصورت مشاهده برخورد قانونی با واحدهای متخلف خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی در این باره افزود: هرگونه افزایش قیمت جدید انواع شن و ماسه توسط انجمن صنفی مربوطه بدون هماهنگی و ارائه آنالیز و قیمت تمام شده محصول با این سازمان و دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار استان غیرقانونی است .
حسینی تصریح کرد: کلیه واحد های تولیدی شن وماسه استان موظف به فروش محصولات خود با قیمت سال قبل بوده و درصورت اعمال نرخ جدید انجمن برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.

raeese samt boushehr
وی اعلام کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان از فردا تیم های مشترک گشت بازرسی ادارات صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در سراسراستان از تمام واحدهای سنگ شکن بازرسی انجام و روزانه نیز قیمت های فروش انواع شن و ماسه را رصد نموده و در صورت مشاهده گرانفروشی با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ازشهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه قیمت غیر متعارف انواع شن و ماسه مراتب را از طریق تلفن 124 واحد رسیدگی به شکایات و یا بصورت درخواست کتبی یا حضوری با ذکر نام واحد سنگ شکن گزارش شکایات خود را به این سازمان ارسال نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group