پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهراز فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به نشانی setadiran.ir برای کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی خبرداد.

به گزارش دیارجنوب، محمد رضا صادقی افزود: در راستای تسهیل کاربری سامانه تدارک الکترونیک دولت و توسعه دولت الکترونیک ، امکان ثبت نام برخط و یکپارچه برای متقاضیان بخش خصوصی جهت شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است.
صادقی عنوان کرد: طبق هماهنگی مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با مجری سامانه ستاد به منظور انگیزش کاربران ، ثبت نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود در حالیکه ثبت نام حضوری کمافی سابق مشمول هزینه عضویت خواهد بود.
وی اضافه کرد: عدم نیازبه مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط و عدم نیاز به ثبت نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت نام یکپارچه است.
معاون سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خاطر نشان کرد: برآورد می شود این روش خدمت منجر به حذف بخشی از مراجعه حضوری و صرفه جویی در مصرف کاغذ در سال گردد و به تبع آن کاهش حمل و نقل؛کاهش مصرف سوخت و از آن مهمتر افزایش بهره وری و کارایی خواهد شد.
شایان ذکر است به زودی این امکان برای کاربران بخش دولتی نیز فراهم خواهد شد.
وی تاکید کرد: کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی ازجمله تامین کنندگان،مناقصه گران و مزایده گران استان بوشهر که تا کنون موفق به عضویت در سامانه ستاد نشده اند ضرورت دارد اقدام نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group