پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در بازدید دو تن از اعضای شورای شهر برازجان از سایت دفن زباله بر طراحی کامل و جامع تفکیک و بازیافت زباله نیز تاکید شد.

به گزارش دیارجنوب روز یکشنبه ۴ خرداد ماه، محراب بنافی رئیس شورای شهر برازجان و نوید متین رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورا با همراهی مهندس جامعی معاونت حوزه اجرایی شهرداری برازجان از سایت دفن زباله بازدید نمودند و پیگیر روند فعالیت دفن زباله و ساماندهی آن بمنظور جلوگیری از بروز مسائل زیست محیطی شدند.

رئیس شورای شهر برازجان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته مبنی بر برنامه ریزی مطلوب در راستای دفن بهداشتی زباله اظهار داشت: تفکیک و بازیافت زباله نیازمند طرحی کامل و جامع است.

bazdid shora sait zobale 1

وی با اشاره به اینکه جمع آوری و حمل زباله برای شهرداری هزینه زیادی دارد، بیان کرد: با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، شهرداری میتواند درآمد زایی داشته باشد و شهروندان نیز در این خصوص توجه بیشتری خواهند داشت.

معاون حوزه اجرایی شهرداری برازجان تصریح کرد: با فنس کشی اطراف این سایت، ورود حیوانات موزی و احشام غیر ممکن شده است و با انتقال برق، ایجاد راه دسترسی، نصب دوربین های پایش تصویری درون سایت و همچنین احداث لندفیل بهداشتی با پوشش ژئو ممبران و ژئو تکستایل، هدایت و جمع آوری شیرابه ها در سپتیک، رفع آثار مخرب زیست محیطی آن و رعایت موارد اصولی روز به روز در تلاشیم شرایط را بهبود بخشیم.

شایان ذکر است؛ در این بازدید از دستگاه های تفکیک زباله و همچنین دستگاه بازیافت نایلون و پلاستیک که در حال نصب و راه اندازی بود بازدید بعمل آمد.

bazdid shora sait zobale 1bazdid shora sait zobale 1

bazdid shora sait zobale 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group