جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

امام جمعه برازجان گفت: نمایندگان جدید مجلس استان فرصت خود را غنیمت شمارند.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح در خطبه های بعد از نماز باشکوه عید فطر در برازجان توصیه های حضرت علی(ع) در مورد نماز عید را برشمرد و اظهار داشت: همه نمازگزاران باید در رعایت تقوای الهی کوشا باشند.

وی در ادامه روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه به دست رزمندگان اسلام را تبریک گفت.
امام جمعه برازجان تاکید کرد: مومنین باید جهت حراست از آموزه های ماه مبارک رمضان بویژه قرائت قرآن، ادعیه ها، شب زنده داری ها، اطعام، افطاری و کمک به مستمندان و ... تلاش نمایند.

fetr borazjan 1

وی در ادامه از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بابت هدایت ها وحمایت ها بویژه در بحث بیماری منحوس کرونا و همچنین طرح مواسات و کمک مومنانه تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح بیان داشت: از مردم شریف دشتستان جهت مشارکت فعال در همه عرصه ها، از مسئولان و مدیران شهرستان، شورای سلامت و ستاد کرونای شهرستان بالاخص فرماندار محترم، مراکز درمانی و بیمارستانی که شبانه روز متحمل زحمات فراوانی جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا شده اند تشکر می نمایم.

وی در ادامه داد: از گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، هیئت امنای مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، خیرین گرانقدر و مردم عزیز با فعالیت‌های خستگی ناپذیر در برپایی کارگاه های تولید ماسک و نیز تهیه و توزیع سبدهای معیشتی بین نیازمندان در طرح مواسات و همدلی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته قدردانی می کنم‌.

امام جمعه برازجان یاد و خاطره شهدای والامقام راه حق و فضیلت بویژه شهید جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه کنارک نیروی دریایی ارتش بویژه شهید روستای نطرآقای شهرستان سید منصور موسوی نژاد، شهدای مدافع سلامت بویژه شهید دکتر فخری را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان در طول چهار سال گذشته قدردانی کرد و به منتخبان جدید بویژه دکتر رضایی منتخب دشتستان تبریک گفته و آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه برازجان به منتخبان جدید مجلس شورای اسلامی توصیه هایی نمود و خاطرنشان کرد: دوران نمایندگی را برای خود فرصتی مغتنم شمرده و تا می توانید به این مردم شریف خدمت نمائید.

وی در ادامه توصیه ها تاکید کرد: آنچه ماندگار خواهد بود خدمت صادقانه است.

مصلح در پایان تذکری در خصوص وجوب پرداخت زکات فطره و میزان آن داد و اشاره ای کوتاه به رویت هلال ماه شوال و نظرات مراجع عظام تقلید در این رابطه نمود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group