جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

امام جمعه برازجان گفت: ۳۱۳ بسته معیشتی توسط مسجد ۱۴ معصوم برازجان توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه برازجان در راستای لبیک به دعوت رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات اظهار داشت: از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان در شهرستان دشتستان همه مساجد، پایگاه ها و خیرین به یاری یکدیگر شتافته و حماسه خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح در ادامه افزود: در هر محله و روستا شاهد رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه هستیم.

razmayesh movasat borazjan 1

مصلح درخصوص مرحله اول این رزمایش گفت: در مرحله اول مسجد ۱۴ معصوم به همت هیئت زوار الحسین با همکاری دفتر امام جمعه، کمیته امداد و نهادهای امدادی توانستند ۳۱۳ بسته معیشتی را در نیمه اول ماه مبارک رمضان آماده و در محله علی آباد توزیع کنند.
امام جمعه برازجان ادامه داد: امروز نیز مرحله دوم این رزمایش با ۳۱۳ بسته معیشتی با همکاری سایر نهادها، موسسات خیریه و مساجد آماده شده که امشب در بین نیازمندان از قبل شناسایی شده به صورت آبرومندانه توزیع خواهد شد.

razmayesh movasat borazjan 1

حجت الاسلام والمسلمین مصلح ماه مبارک رمضان را ماه مواسات و همدلی دانست و افزود:مواسات، همدلی و کمک مومنانه از آموزه های دینی ماست که در آیات سفارش شده و در ماه مبارک رمضان پاداشش مضاعف است.
وی در ادامه بیان کرد: حسِ نوع دوستی و آموزه های دینی به ما دستور میدهد همیشه در کنار هم باشیم و در گرفتاری و مشکلات همدیگر را یاری رسانیم.

مصلح در پایان خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران همیشه در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار هم بوده که جلوه ای از ایثار، فداکاری و نوع دوستی، همکاری و همدلی از نوع اعلا را به نمایش گذاشته اند.

عادل احمدی زاده نیز در خصوص این رزمایش گفت: در بحث شیوع کرونا بر خود لازم دانستیم که به ندای رهبر لبیک گفته و در حد توان ۳۱۳ بسته معیشتی را جهت توزیع به نیازمندان در محله علی آباد آماده کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه محله علی آباد از مناطق کم برخوردار اقتصادی است،افزود: جوانان این منطقه در در مقوله های فرهنگی اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و...نمونه بارز، پررنگ و الگویی در سطح شهر برازجان بوده اند.
احمدی زاده خاطرنشان کرد: خانواده های نیازمند در کل محله علی آباد شناسایی شده و بسته های معیشتی در بین آنها توزیع خواهد شد.

razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1 razmayesh movasat borazjan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group