پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تا کنون 11 هزار بسته معیشتی در شهرستان های سراسر استان توسط سپاه آماده شده وهمچنین بیش از 176 هزاراقدامات فرهنگی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا انجام گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در عملیات بیت المقدس 88 نفر از رزمندگان استان بوشهر شهید و 144 نفر به مقام جانبازی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در این عملیات بزرگ سهم بسزا و چشمگیری داشتند، افزود: 253 نفر از رزمندگان استان بوشهر در عملیات بیت المقدس شهید، جانباز و آزاده هستند.

sepah boushehr 1
سردار علی رزمجو بیان داشت: در این عملیات ستون فقرات رژیم بعث عراق شکسته شد ، که یکی از عظیم ترین حوادث تاریخ معاصر و سرچشمه فداکاری رزمندگان اسلام بشمار میرود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: فتح خرمشهر دیدگاه جهانی نسبت به قابلیت رزمندگان اسلام را تغییر داد و باعث شد به هویت ایرانی بودنمان که همان شجاعت، دلیری، سلحشوری، ولایتمداری است، دست یابیم.
وی فتح خرمشهر مظهر اقتدار، عزم ملی، عزت و ولایتمداری رزمندگان اسلامی با انگیزه الهی دانست و افزود: فتح خرمشهر سرچشمه جوشان عملیات‌های بعد از آن شد و باعث شد موتور جنگی دنیا که عراق را حمایت می‌کرد در هم شکسته شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در استان بوشهر، گفت: تاکنون ۸۰ هزار و ۷۸۹ مورد سم‌پاشی اماکن عمومی، تولید ۲میلیون و ۸۴۳هزار و ۵۸ عدد ماسک، توزیع سه میلیون و ۸۷ هزار و ۷۷۷ عدد ماسک و دستکش، حضور ۱۱ هزار و ۷۰۷ نوبت گروه جهادی و انجام ۱۸۲هزار و ۳۸۱ نفر روز کار از جمله اقدام‌های انجام شده در این مدت بوده است.

sepah boushehr 1

سردار علی رزمجو درخصوص اطلاع رسانی و امورات فرهنگی برای پیشگیری از بیماری کرونا گفت: 176 هزار و 333 مورد اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در مورد ویروس کرونا در فضای مجازی و بحث رسانه انجام گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان بسیج در سراسر استان تصریح کرد: تعداد یک‌میلیون و 58 هزار و 634 نفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر غربالگری شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) درخصوص رزمایش مواسات و تعداد کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۱۴۷ هزار و ۳۶۷ بسته معیشتی به ارزش ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان این استان توزیع شده‌است.

وی در ادامه بیان کرد: در مرحله اول 40 هزار بسته معادل 12 میلیارد تومان بین فقرا تقسیم شد که که ۲هزار و ۲۰۰ بسته آن به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از سوی فرمانده کل سپاه به استان اهدا شد.

sepah boushehr 1

سردار رزمجو گفت: در مرحله دوم رزمایش 41 هزار بسته معادل با 12 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که از سوی آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیروگاه اتمی، خیران و سپاه شهرستان‌ها و ناحیه‌های حوزه‌های مقاومت تامین شده‌است.

وی به مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پرداخت و خاطرنشان کرد: مرحله سوم این رزمایش 7 خرداد ماه توزیع خواهد شد که تا کنون 11 هزار بسته معیشتی آماده معادل با 3 میلیارد و 300 میلیون تومان در شهرستان های سراسر استان توسط سپاه آماده شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group