جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

هرچند در سال ۹۹ به دلیل بیماری کرونا نباید از وزارت بهداشت و مجموعه سلامت کشور جز تشکر و قدردانی کار دیگری انجام داد اما......

عادل شبانکاری-به گزارش دیارجنوب، هرچند در سال ۹۹ به دلیل بیماری کرونا نباید از وزارت بهداشت و مجموعه سلامت کشور جز تشکر و قدردانی کار دیگری انجام داد اما در برابر جابه جایی وعده ها نمیشود سکوت کرد.
از سال ۹۲ و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید طرح نوسازی خانه های بهداشت روستایی با اولویت قدمت ۲۰سال در روستاهای بالای ۱۰۰خانوار در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت در استان بوشهر نیز مانند سایر استانها این برنامه اجرا شد.

ateybe khane behdasht 1
خانه بهداشت روستای عطیبه که سال ۷۰ ساخته شده است نیز مشمول این طرح میشد خانه بهداشتی که به جمعیت ۱۲۰۰نفری سه روستای عطیبه چهل زرعی عرب و چاه زنگی با حدود ۳۰۰ خانوار خدمات ارائه میدهد دارای یک ساختمان فرسوده با حداقل امکانات بهداشتی می باشد
ساختمانی که وعده نوسازی آن به سال ۹۶ باز میگردد وعده ای که هرسال به بهانه های مختلف از روستای عطیبه سلب و توسط مسئولین به دیگر روستاهای شهرستان دشتستان اختصاص داده میشود.

ateybe khane behdasht 1
هم اکنون که چهار سال از وعده نوسازی آن میگذرد و بخش شبانکاره که دارای ۱۰ خانه بهداشت می باشد همه آنها نوسازی شده اند جز خانه بهداشت روستای عطیبه.

مردم روستاهای عطیبه، چهل زرعی عرب و چاه زنگی از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و استان بوشهر خواستار تسریع در وعده نوسازی این خانه بهداشت هستند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group