شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

غلامرضا قائدی‌امامزاده مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حفظ سمت به عنوان عضو کمیته کشوری مهندسی مشاغل وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی غلامرضا قائدی‌امامزاده مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حفظ سمت به عنوان عضو کمیته کشوری مهندسی مشاغل وزارت بهداشت منصوب کرد.

gholamreza ghaedi


در این حکم آمده است:

«به استناد ماده 93 آیین‌نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل کارکنان دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مؤسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مصوبات مشترک هیأت امنا دانشگاه‌ها در سال 1396 و با هدف توسعه پویایی و انعطاف‌پذیری مشاغل و پست‌های سازمانی این وزارت و مؤسسات وابسته، نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو کمیته کشوری مهندسی مشاغل» با شرح وظایف ذیل منصوب می‌شوید:
1. بررسی و تحلیل نظرات و پیشنهادات دانشگاه‌ها / دانشکده‌ها / مؤسسات و حوزه‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی درخصوص نیازهای مرتبط با مهندسی مشاغل
2. بازنگری و اصلاح آیین‌نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل جهت طرح در هیأت امنا
3. بازنگری و تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های اجرایی مرتبط با طبقه‌بندی مشاغل
4. بازنگری طرح مهندسی مشاغل اختصاصی و عمومی و تعیین و تعریف مشاغل جدید متناسب با نیازهای جدید و رشته‌های جدید دانشگاهی
5. بازنگری ضوابط انتخاب و انتصاب و تغییر مدیران
امید است با اتکال به خداوند متعال و با حضور فعال در جلسات کمیته نسبت به تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های مشروحه ستاد و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور اهتمام ورزید.

دکتر سعید نمکی
وزیر»

استان بوشهر

Template Design:Dima Group