پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار دشتستان گفت: طرح های نیمه تمام شهرستان به دقت بررسی و شناسایی شده و یکی از راهکارهای حذف قرص برنج در کارگاه های خانگی ایجاد سردخانه است.

به گزارش دیارجنوب جلسه جهش تولید به ریاست فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیران ذیربط ادارات و روسای شعب بانک های شهرستان روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
این دومین جلسه جهش تولید شهرستان است که در راستای شعار سال بطور منظم در فرمانداری برگزار و در این جلسات طرح های و پروژه های شهرستان بررسی و مشکلاتشان برطرف میشود.
در این جلسه شرکت تولیدی سس فلفل سید داوود واقع در شهرک صنعتی برازجان به مدیریت سید داوود موسوی و همچنین سردخانه آقای احمدی نیز حضور داشتند و مشکلات آنها برای توسعه و احداث سردخانه و گلخانه مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار دشتستان در بازدید روز اول ماه رمضان از شرکت سس فلفل از کارآفرینی سیدداوود موسوی بسیار خرسند بود در این جلسه ضمن تاکید بر حل مشکل این شرکت به حذف قوانین دست و پاگیز در سال جهش تولید تاکید کرد.

dovomi jalase jahesh 1
فتح اله نوروزی که معتقد بود در ساختاراقتصاد توليد نقش اول را ایفا میکند از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا زمینه را برای حضوركارآفرينان درحوزه توليدفراهم نمايند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حركت موتوراقتصاد با مشاركت مردم صورت مي گيرد مديران دستگاههاي اجرايي را به اهتمام بیشتر در شناسايي سرمايه گذاران بخش خصوصي وكارآفرينان مکلف کرد.

dovomi jalase jahesh 1
رییس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان در این جلسه آخرین وضعیت طرح های تولیدی صنعتی بالای 60 درصد فیزیکی را مطرح کرد که فرماندار دشتستان جهت تسریع در بررسی پروژه های شهرستان خواستار تشکیل كميته تخصصي شد تا طرح های مشکل دار سریعتر به بهره برداری رسیده و رونق و بطبع آن جهش تولید شکل بگیرد.

dovomi jalase jahesh 1
نوروزی خواستار شناسایی و برنامه ریزی لازم جهت حل مشکل واحدهای تملیکی شهرستان شد که بخش عمده ای از واحدهای تولیدی راکد شهرستان را تشکیل می دهند.
مدیر شهرک صنعتی برازجان در خصوص سرمایه گذاری های جدید در شهرک و اتمام زمین های شهرک صحبت هایی را مطرح کرد و فرماندار دشتستان خواستار مدنظر قرار دادن طرح توسعه شهرك صنعتي شد.

فرماندار دشتستان در ادامه جلسه برنامه ریزی برای تشکیل ناحيه صنعتي خرما را از مسئولین شهرستان درخواست کرد و همچنین با توجه به مشکل قرص های برنج در کارگاه های بسته بندی خرما در منازل یکی از راهکارهای تشکیل ناحیه صنعتی خرما عنوان کرد.

dovomi jalase jahesh 1

dovomi jalase jahesh 1dovomi jalase jahesh 1dovomi jalase jahesh 1dovomi jalase jahesh 1dovomi jalase jahesh 1

dovomi jalase jahesh 1

dovomi jalase jahesh 1

عکاس: علی اصغر رجایی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group