جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مسؤول سازمان بسیج رسانه بوشهر از آغاز پویش رسانه‌ای «خبرنگاران همدل» در این استان خبر داد. 

به گزارش دیارجنوب، عبدالله نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در حالی که رسانه‌های انقلابی استان بوشهر با حضور منسجم، آگاهانه و هدفمند به عنوان یک بازوی مهم خبری در جبهه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح سواد رسانه ای مردم برای مقابله با کرونا خوش درخشیده اند، این بار در جبهه‌ای دیگر به یاری نیازمندان می‌شتابند.
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: با آغاز و شیوع ویروس کرونا، شاهد گرفتاری های بخشی از مردم در موضوع معیشت هستیم که خبرنگاران بسیجی هم استانی به دعوت رهبر معظم انقلاب به همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه لبیک گفتند.

hamdeli khabarnegaran 1
وی اظهار کرد: در رزمایش کمک مومنانه، رسانه‌های استان بوشهر با افکاری انقلابی و انگیزه‌ای جهادی به پویش ملی «خبرنگاران همدل» پیوسته و خود نیز به اندازه توان و وسع مالی همدلانه شرکت کرده‌اند.
نجفی ادامه داد: این پویش ملی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و طی آن رسانه‌ای انقلابی استان بوشهر بار دیگر در خط مقدم هم یاری و کمک‌رسانی به مردم قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران هم دل با ارسال عدد یک به سامانه ۶۶۰۰۰۰۰۹۸، به این پویش می‌پیوندند گفت: جهت دریافت کمک‌های نقدی، شماره حساب ۹_۰۶۰۶۲۰۲۹_۷۵۸۶_۱۸۱۳ نزد بانک انصار به نام گروه جهادی شهدای رسانه و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۷۰۴۸۴۸۹ به این امر اختصاص یافته است./فارس

hamdeli khabarnegaran 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group