جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار دشتستان بهمراه دیگر مسئولین شهرستان از شرکت تولیدی فلفل سید داوود بازدید بعمل آورد.

به گزارش دیارجنوب: در این بازدید فرماندار بهمراه معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ، فرمانده سپاه شهرستان، روسای ادارات صمت ، کار ، شبکه بهداشت ، ودیگر روسای ادارات حضور داشتند.
فرماندار دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت: چندین بار از شهرک صنعتی بازدید کرده ایم و سعی میکنیم با برنامه محور بودن ثمرات خوبی در این بازدید ها نصیب شرکتها علی الخصوص شرکتهای راکد شود.
وی با بیان اینکه همواره برای حمایت از تولیدکنندگان آماده بوده ایم اضافه کرد: مشکلات شهرک صنعتی برازجان در دو حوزه ملی و جزیی است که در حوزه شهرستان با همراهی مسئولین حل خواهد شد و تاثیرات فراوانی دارد.
نوروزی در ادامه بیان داشت: واحدهای تولیدی که تملک بانک شده اند باید سریعا رسیدگی شده و پروژه های نیمه فعال با پیگیری به فعال شوند.

galori shahrak 1


وی از پیگیری مشکلات واحدهایت تولیدی در جلسات جهش تولید سخن گفت و عنوان داشت: بدون شک نتیجه مهم این جلسات فعالتر شدن واحدهای تولیدی شهرستان و اشتغال جوانان خواهد بود.
رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان گفت: در سال گذشته 5 واحد تولیدی راکد به عرصه فعالیت برگشته اند.
وی بیان داشت: در جلسات رونق تولید شهرستان به 5 واحد تولیدی در مجموع مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
شهسوار قایدی از پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری گفت و ابرازداشت: اشتغال واحدهای تولیدی فعال در شهرستان بیش از 2 هزار نفر است که با فعال شدن واحدهای راکد سهم شهرستان در اشتغال بیشتر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت سس ضمن تشکر از حضور مسئولین گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت کاملی که داشتند امسال را بنام جهش تولید نامگذاری کردند که در این راستا مسئولین کمکهای فراوانی به واحدهای تولیدی کنند.
وی اضافه کرد: شهرک صنعتی برازجان شهرک ضعیفی نیست هم در زمینه تولید و هم در زمینه صادرات قدم های فراوانی همواره برداشته ایم و حضور موثر و خوبی در نمایشگاه های بین المللی داشته ایم.

galori shahrak 1


سید داوود موسوی از راه اندازی 5 کارخانه تولیدی دیگر در شهرک صنعتی برازجان خبر داد و گفت: در هر یک از این کارخانه ها صد نفر اشتغال مستقیم خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه روزانه سه هزارتن کارتن فلفل تولید داریم بیان داشت: باید بفکر تولید فلفل در کنار کارخانه باشیم و این نیازمند احداث گلخانه هست که با پیگیری مسئولین این مهم محقق شود.
وی در ادامه ابرازداشت: همه کالاهای تولیدی شرکت طبیعی بوده و مثل کالای خارجی حاوی مواد سرطان زا نیست.
مدیر شهرک صنعتی برازجان در این نشست گفت: با همکاری و همیاری واحدهای تولیدی مستقر در شهرک توانستیم شهرک را از قبل احیاتر و شکوفا کنیم.

روح الله غلامی اضافه کرد: جمع آوری پسماند و تمیز نمودن خیابانهای شهرک از جمله مشکلات شهرک میباشد که امیدواریم  با همکاری شهرداری برازجان میتواند برطرف شود.

در پایان نشست هم اندیشی با مدیران شرکت های مستقر در شهرک صنعتی ، فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان از پروژه های جدید شرکت سید داود موسوی بازدید نمودند و جهت طرح گلخانه ها قول همکاری دادند.

galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1galori shahrak 1

خبرمرتبط:

بازدید معاون استاندار بوشهر از کارخانه تولیدی سس فلفل سید داوود در شهرک صنعتی برازجان+ تصاویراختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group