پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان گفت: سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان شهرستان دشتستان تامین شود.

به گزارش دیارجنوب، جلسه تنظیم بازار شهرستان دشتستان به ریاست فرشته مظفری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان و با حضور رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان و دیگر مدیران مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری روز سه شنبه ۲۶ فروردین برگزارشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان در این جلسه اظهار داشت: گشت های بازرسی و نظارت در بازار به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

jalase farmandari 1
وی اضافه کرد: حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو را خواهد داشت.

مظفری در ادامه بیان داشت: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز را تامین کند و برای توزیع در سطح شهرستان با هماهنگی فرمانداری اقدام نماید.

jalase farmandari 1

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ضمن تشریح اقدامات بازرسان این اداره در سطح بازار گفت: در دوماه گذشته بیش از 4هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: بازرسان به صورت مستمر در سطح بازار حضور دارند و کالاها را رصد می کنند.

شهسوار قائدی با بیان اینکه 25 گشت مشترک در دوماه گذشته انجام گرفته گفت: قیمت کالاهای مختلف از سطح بازار به صورت روزانه رصد می شود و در صورت تخلف با هرکدام از واحدهای صنفی برخورد خواهد شد.
قائدی در ادامه افزود: پیگیر جذب سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

jalase farmandari 1

jalase farmandari 1jalase farmandari 1jalase farmandari 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group