پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهرگفت:کنترل و مدیریت حجم بالای بیماری در این استان مدیون تلاش پزشکان و پرستاران است که این روزها همانند عرصه دفاع مقدس حماسه آفرین شده اند.

به گزارش دیارجنوب، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در بازدید از ۲ کارگاه تولید ماسک و دستکش در مسجد ولایت کوی صلح آباد و تکیه رایه العباس بوشهر افزود: پزشکان و پرستاران و در کنار آن عده‌ای در پشت جبهه از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند و امروز نیز در جبهه سلامت درحال دفاع هستند که این کشور تا وقتی این گونه باشد و همه براساس دانش حرکت کنند شکست ناپذیر است.
وی بیان کرد: تا وقتی این روحیه جهادی وجود دارد کشور سر بلند است در صورتی که درکشورهای درگیر این بیماری فقط شرکت‌های تولیدی و دولت‌ها در تلاشند و مردم همکاری ندارند تشکلاتی نیست و اگر کمکی هم صورت بگیرد شاید در اثر همکاری نقدی برخی از شخصیت‌ها باشد.
صفایی بوشهری گفت: اما مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و با کمک‌های نقدی و مجاهدت در تولید کالاهای بهداشتی و درمانی همکاری و همیاری دارند که این امر بیانگر حس مسوولیت پذیری مردم مملکت دارد.
وی ادامه داد: مردم خودشان را مسئول می‌دانند و حماسه ای به پا کردند که نشان میدهد این مردم در همه صحنه‌ها اهل حماسه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این کارهای بزرگ یادآور سالهای حماسه و ایثار است و از ویژگی های مردم ایران همیاری و مشارکت در شرایط دشوار است.
وی در پایان از همه نیروهای جهادی مردمی ، نظامی ، هلال احمر و صداوسیما که با تمام نیرو و به موقع اطلاع رسانی را از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون انجام داده‌اند تشکر کرد.
هم اکنون در مسجد ولایت ۳۵ نفر در دوشیفت روزانه ۶ هزار ماسک ، و در تکیه رایه العباس ۳۰ نفر روزانه ۱۱ هزار دستکش تولید می‌کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group