سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازگشایی بازار و مشاغل کم‌خطر گفت: بازگشایی بازار از ۲۳ فروردین با افزایش تماس‌ها، زمینه افزایش بیماران کرونایی در استان بوشهر را افزایش می‌دهد.

به گزارش دیارجنوب، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع مسئولان استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم در توجه به پویش در خانه بمانیم اظهار داشت: شکست ویروس کرونا تنها با جلوگیری از انتقال زنجیره آن محقق می‌شود که مردم در این راستا نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
وی، با تاکید بر توجه به فاصله گذاری اجتماعی افزود: آغاز از سرگیری فعالیت برخی صنف‌ها از شنبه 23 فروردین‌ به معنی از بین رفتن این ویروس در کشور نیست بلکه این طرح باهدف برطرف کردن نیازها و تأمین معیشت مردم اجرایی شده است.

keshmiri
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اطلاع‌رسانی به مردم برای تداوم و استمرار پویش ماندن در خانه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد:فعالیت دوباره برخی مشاغل به معنی بازگشتن به روال عادی زندگی نیست و بازگشایی بازار از 23 فروردین با بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی زمینه افزایش بیماران کرونایی در استان بوشهر را افزایش می‌دهد.
کشمیری با تاکید بر افزایش آمادگی برای درمان بیماران کرونایی از روز شنبه 23 فروردین گفت: چون تماس‌ها با زگشایی صنوف افزایش می‌یابد تقویت بیمارستان‌های استان بوشهر در راستای پذیرش بیماران کرونایی باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی، با بیان اینکه تعطیلی دائم صنوف هم امکان پذیر نیست تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در آغاز فعالیت صنوف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا است./تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group