جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا دوشنبه آینده در ۲۹ استان خبر داد و اعلام کرد:‌امروز دمای هوا در نوار شمالی تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از بازار ، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، فردا و شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
امروز شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، ‌ البرز، ‌ تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، ‌ لرستان، نوار غربی اصفهان، ‌ شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، ‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.
روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است. همچنین امروز برای نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه روی خواهد داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group