جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: استاندار بوشهر در احکام جداگانه ای معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان و سرپرستان بخشداری های سعد آباد و بوشکان در شهرستان دشتستان منصوب کرد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اظهار داشت: فرشته مظفری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان، اکبر حاجب فرد سرپرست بخشداری سعدآباد و حسین طهماسبی بخشدار بوشکان شدند.

خسرو دهقانی در ادامه افزود: با حکم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر خانم فرشته مظفری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری این شهرستان منصوب شد، خانم مظفری پیش از این رییس اداره سیاسی فرمانداری دشتستان و دانشجوی دکتری علوم سیاسی است و اولین معاون بانوی برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در استان و دومین معاون بانوی فرمانداری در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: این انتصاب در راستای رویکرد مثبت استاندار به انتصاب بانوان می باشد که از ابتدای دولت تدبیر و به خصوص در دوره استانداری آقای گراوند مورد اهتمام ایشان بوده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار بوشهر اکبر حاجب فرد به عنوان سرپرست بخشداری سعد آباد و حسین طهماسبی نیز به عنوان سرپرست بخشداری بوشکان منصوب شدند؛ حاجب فرد دانشجوی دکتری علوم سیاسی است و پیش از این به عنوان بخشدار بوشکان مشغول به خدمت بوده است و طهماسبی نیز از کارشناسان بخشداری بوشکان بوده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group